Volkswagen показали свій новий концепт – T-Prime Concept GTE

На Пекінському автосалоні був представлений новий концепт від Volkswagen – Concept GTE.

571de5e9ec05c4494a000413

Преміум позашляховик буде збудований на основі новітньої платформи MLB. T-Prime розміщуватиметься в розмірному ланцюжку вище Touareg і не буде наступним Touareg, як вважалося раніше. Цілком ймовірно, що авто планується на рівні нового Q8.

Дивіться також: Audi готує новий потужний дизельний позашляховик

Авто планується як гібрид і буде оснащене двохлітровим 4-х циліндровим двигуном, восьмишвидкісною автоматичною коробкою передач і акумулятором на 14,1 кВт*год. Звичайний двигун вироблятиме 248 кінських сил і 370 Нм обертального моменту, в той час як електродвигун вироблятиме 134 кінські сили і 350 Нм обертального моменту. В сумі двигуни утворюють неймовірні 375 кінських сил і 700 Нм обертального моменту, що погодьтесь навіть для позашляховика є доволі хорошими показниками.

volkswagen_100552906_m

 

VW кажуть, що авто матиме три режими роботи, що є досить очевидно для гібрида. Якщо ви хоч трохи знаєтесь на гібридах, то можете здогадатись, що це повністю електричний режим, що дозволяє автомобілю проїхати 50 км, гібридний режим, що використовує звичайний і електричний двигуни в тандемі і режим GTE, що в принципі робить те ж саме, що і попередній, але при цьому випускає всю потужність авто до останньої краплини.

Дивіться також: Volkswagen збільшує знижки після “екологічного” скандалу

Як кажуть в компанії, автомобілю потрібно 8 годин, щоб повністю зарядити акумулятори від звичайної розетки, що звісно є не найкращими показниками у світі, але і не є найгіршим.

d2eb183f70acbe8b81b92f13719827f2

Інтер’єр авто виглядає досить цікавим і можливо навіть трохи футуристичним з його дисплеями замість звичної панелі приладів, а більшість елементів управління активуються дотиком. Хоча, якщо подивитись на поєднання алюмінію, блакитної шкіри і світлого дерева до авто не виглядає досить “дорослим” для своєї категорії. Рульове колесо автомобіля також матиме сенсорні панелі, які реагуватимуть також на дотик або натискання.

Підписатись

Хочете завжди першим дізнаватись останні автомобільні новини – Підпишіться!