Індійські авто набирають нуль очок в краш-тестах Global NCAP

Безпека автомобілів є, напевно, найважливішим фактором у їх виборі.

Global NCAP (New Car Assessment Program), незалежна міжнародна організація і глобальна мережа з проведення краш-тестів, нещодавно провели серію тестів автомобілів, що були виготовлені в Індії. П’ять автомобілів отримали взагалі не припустимі 0 балів з 17-ти. Випробування проводились німецьким національним автоклубом ADAC, використовувалися 5 різних автомобілів індійського виробництва: Maruti Suzuki Celerio, Hyundai Eon, Renault Kwid, Hyundai Eeco, і позашляховик Mahindra Scorpio.

Дивіться також: Японський виробник подушок безпеки відкликає більше 35 мільйонів виробів

Всі 5 автомобілів з тріском провалилися, демонструючи слабку цілісність пасажирського відсіку (зминалися). Варто відзначити, що стандарти безпеки варіюються в залежності від країни і ринку, і того, що подушки безпеки є необов’язковими для нових індійських автомобілів. В краш-тестах можна побачити як манекени б’ються головою об кермо та панель приладів, так як немає подушок безпеки, щоб запобігати ударам.

Дивіться також: Bugatti відкликає Veyron… Втретє!

“Сьогодні результати краш-тестів, нажаль, показали автомобілі з рівнем безпеки в нуль зірок, що є саме тим, з чим ми боремось останнє десятиліття”, сказав Девід Уорд, глобальний генеральний секретар NCAP.

З протестованих автомобілів Hyundai Eon і Suzuki Celerio індійського виробництва, що пропонуються у філіппінському ринку. Eon виробляється з однією подушкою безпеки, в той час коли Celerio стандартно поставляється з двома.

Дивіться також: Індійська компанія Tork Motorcycles збирає кошти на електричний мотоцикл

“Ми вважаємо, що Індія буде прогресувати, як тільки представить свої нові стандарти краш-тестів ООН, які будуть впроваджені з жовтня 2017 року та створить нову програму NCAP,” сказав Уорд.

Підписатись

Хочете завжди першим дізнаватись останні автомобільні новини – Підпишіться!