Чому німецькі автовиробники побоюються Tesla

На початку шляху компанії Tesla Німецькі виробники всіляко висміювали її і директора Елона Маска. Зовсім недавно колишній голова Daimler казав:

“Tesla – це жарт, який не можна сприймати всерйоз в порівнянні з великими німецькими автовиробниками”

Вони ніколи не очікували, що маленька автомобільна компанія, особливо втративши частину капіталу, зможуть настільки розсунути межі можливого в автомобілебудівництві змусивши німецьких автомобілевиробників добряче попотіти.

Згадавши тільки минулий місяць, коли нова модель від Tesla – Model 3 отримала 400 тисяч передзамовленнь, причому заплативши за це $1000

Фердинанд Дуденхоффер – німецький автоаналітик Центру автомобільних досліджень в Університеті Дуйсбург-Ессен підтвердив:

“Німецькі автовиробники тепер кожного дня приймають Tesla все серйознішим суперником.

У німців дуже багато гордості за свої інженерні навички, і вважають, що вони знають все, що потрібно знати про автомобілі.

Вони звикли, що нема жодної можливості того, що хтось може робити автомобілі краще ніж вони. І потім на горизонті з’явилася молода компанія з Каліфорнії. До якої спершу поставилися як до жарту. А тепер бачать, що вона веде до революції в автомобілебудуванні.”

Багато німецьких компаній в вже роблять електричні автомобілі, але більшість з них гібриди. До того як Тесла почали продавати свої автомобілі, гібриди були останнім писком моди серед автомобілів.

Дивіться також: 718 Cayman i Cayman S дебютували на автошоу у Пекіні

Є всього декілька моделей повністю електричних автомобілів від німецьких автовиробників, як BMW i3, яка не зважаючи на відносно низьку ціну має доволі малий запас ходу, хоча як в компанії недавно заявили, що запас ходу BMW i3 збільшиться на 50%. Тесла в минулому році в Німеччині продали більше електричних автомобілів ніж інші компанії.

Після того, як Daimler став жертвою багатьох скарг на зустрічі акціонерів. Дітер Зесче, голова Daimler зазначив, що Тесла ще може заробити. Він сказав, що компанія планує поставляти конкурента Тесли з запасом ходу в 500 км. Він впевнений, що успіх Тесла допоможе іншим у розвитку. Він сказав:

“Тесла багато пообіцяли, але і більшість з цього вони змогли виконати. В автомобільній індустрії існує багато хвилювання про загальний зовнішній вигляд і підхід Tesla.

Немає жодних сумнівів, що отримання такого імпульсу від нового гравця – це дуже добре”

Клаудіа Кемферт, голова області енергетики, транспорту і навколишнього середовища в Німецького інституту економічних досліджень в Берліні каже, що автомобільні компанії були “зарозумілими” і не могли побачити конкуренції з боку Tesla. Кемферт прийшла до висновку:

“Німецькі автовиробники повністю недооцінили гігантські економічні можливості сталої мобільності. Німецька автомобільна промисловість знаходиться в процесі розтрачування шансів на майбутнє так само, як великі комунальні послуги підірвали свої шанси з поновлюваними джерелами енергії. Тесла в той же час як небезпека для німецьких виробників, але це також дзвінок для пробудження.”

Підписатись

Хочете завжди першим дізнаватись останні автомобільні новини – Підпишіться!