У державному університеті Міссісіпі зробили Subaru BRZ, витрачає всього 2.35 л на 100 км

Дослідники з університету штату Міссісіпі взяли стандартний Subaru BRZ і замінили опозитний двигун гідридною установкою, щоб створити те, що вони називають “автомобілем майбутнього.

Це може виглядати як звичайни BRZ, але під шкірою приховане ретельне вдосконалення. Магнієвий підрамник на 40% легший, ніж стандартний, і додає нові точки для кріплення електродвигунів.

Дивіться також: Nissan планує випускати електро спрорткари і кроссовери

Авто приводиться від двох електродвигунів, які черпають енергію з акумуляторних батарей, які використовують переваги фірмової системи охолодження, яка дає змогу їм більш продуктивно. Акумуляторна батарея від A123 Systems важить всього 170 кг, яка дозволяє зберегти вагу автомобіля в районі 1320 кг – або приблизно на 36 кг важче ніж чисто бензиновий варіант.

З ємністю в 12,7 кВт · год, воно не збирається кинути автомобілям компанії Tesla, але цього достатньо, для того щоб подолати 80 км на електричному ходу.

Дивіться також: В General Motors прокоментували шаленство навколо Tesla Model 3

Чому гібрид важчий за його бензинового брата? Тому що не зважаючи на легкий підрамник, авто має 2 електромотори, батарею і бензиновий двигун. Це двохциліндровий бензиновий двигун, об’ємом 850 см³ в поєднанні з генератором потужністю 100 кВт.

За словами його творців, поєднання бензинового двигуна і акумулятора достатньої потужності дає змогу отримати нереальну економічність на рівні 2.35 л/100 км.

Крім апаратного забезпечення, є векторизація обертального моменту для підвищення керованості, а також алгоритми управління, які визначають звички водія і передбачають, що він, ймовірно, робитиме далі.

В даному вигляді про технологію детально розповідають (англійською):

 

Підписатись

Хочете завжди першим дізнаватись останні автомобільні новини – Підпишіться!