Компанія Honda запатентувала двигун з варіативними циліндрами

Компанія Honda запатентувала двигун з варіативними циліндрами

Виходячи з наших основних знань про двигуни внутрішнього згорання, ми звикли, що всі циліндри двигуна однакові і якщо взяти чотирьохиліндровий двигун об’ємом в 2000 см³, то кожен його циліндр матиме об’єм в 500 см³. Але новий двигун руйнує цю систему.

Дивіться також: Honda запатентувала трьохтактний двигун

Замість того щоб розділити 2000 см³ на чотири рівні циліндри об’ємом в 500 см³, що підходить нашому звичайному розумінню описаному вище, новий патент від Honda показує, що двигун, який також має 2000 см³ може мати циліндри різного об’єму, наприклад 300, 425, 600 і 675 см³. Ідея двигуна з варіативними циліндрами підходитиме для двигунів, які можуть працювати у режимі відключення частини циліндрів.

Маючи циліндри різних розмірів, новий двигун від Honda буде більш гнучким при дезактивації частини циліндрів. Двигун дозволяє більший діапазон регулювання, коли мова йде про потужність і ефективність при дезактивації циліндрів.

Дивіться також: Nissan веде переговори про можливе поглинання Mitsubishi Motors

Ключ у досягненні мети по розміщенню різних циліндрів в двигуні лежить через його колінчастий вал. Маючи колінчастий вал з різним радіусом кривошипа, можна для певних поршнів варіювати довжину шатуна.

Напевно вас цікавить, як же компанія планує боротися з розсинхронізацією поршнів та надмірною вібрацією? В патенті також говориться про те, що поршні матимуть спеціальне розташування задля досягнення балансу і зменшення вібрації. З того, що ми дізналися з патенту – найбільний циліндр стоятиме в центрі, а інші будуть розміщені по черзі відносно нього, що і має зменшити вібрацію і покращити баланс.

Дивіться також: Революційні екологічно чисті двигуни від Cummins

Як нам відомо патент призначений як для рядного, так і для V-подібного. І в той час як патент було подано в 2014 році, опублікували його тільки в цьому. Чи виготовлятимуть цей двигун – це велике питання, а чи має цей двигун перспективи не викликає жодних питаннь.

Підписатись

Хочете завжди першим дізнаватись останні автомобільні новини – Підпишіться!