Електромобілі зможуть проїжджати до 1000 км на одному заряді

Німецькі інженери взяли за основу акумулятор з електромобіля Tesla і розробили аналог, з ємністю в 2 рази більшою ніж в «оригіналу».

Сучасний електромобіль «проїде» на одному заряді близько 160 кілометрів, а українець в середньому проїжджає на своєму автомобілі 50 км в день. Незважаючи на це водії як і раніше не поспішають пересідати на екологічний транспорт. Одна з причин – так звана «тривога далекої поїздки» (range anxiety), тобто страх того, що акумулятор автомобіль розрядиться, і водій не доїде до місця призначення. Інженери-дослідники працюють над тим, щоб позбавити водіїв від цього побоювання. Зокрема, в німецькій дослідницькій групі Fraunhofer-Gesellschaft створили новий акумулятор, який зможе забезпечити електромобілю поїздку в 1000 км за один заряд.

Дивіться також: У державному університеті Міссісіпі зробили Subaru BRZ, витрачає всього 2.35 л на 100 км

Як «відправну точку» інженери взяли повністю електрифікований автомобіль марки Tesla. Остання модель компанії – S 100D – обладнана батареєю 100 кВт⋅год, яка дозволяє автомобілю проїхати близько 540 км за один заряд. Сам акумулятор досить громіздкий – його довжина майже 5 метрів, ширина – 2 метри і товщина 4 сантиметри. Він містить понад 8000 літій-іонних акумуляторних елементів, кожен з яких індивідуально упакований в циліндричний корпус.

Дослідники вирішили використовувати ті ж параметри, як в батарейці Tesla, але збільшити щільність енергії, щоб автомобіль міг проїхати до 1000 км. Близько 50 відсотків кожного літій-іонного елемента «віддано» таким компонентам, як корпус, анод (негативний електрод), катод (позитивний електрод) і електроліт (речовина, яка проводить електричний струм). Інженери Fraunhofer-Gesellschaft вважають, що ця конструкція займає дуже багато місця, тому вони вирішили повністю переосмислити дизайн батареї.

Дивіться також: Volkswagen показали свій новий концепт – T-Prime Concept GTE

Спочатку інженери позбулися циліндричних корпусів, в які пакували індивідуальні елементи і «перетворили» їх в тонкий металевий лист. Потім вони покрили його матеріалом-накопичувачем енергії, виготовленим з порошкоподібної кераміки і сполучних полімерів. Одна сторона «обслуговує» катоди, інша – аноди.

Дослідники поклали кілька таких листів один на одного, розділивши їх тонким шаром електроліту і додавши спеціальний матеріал, який запобігає від короткого замикання конструкції.

«Полотно», що вийшло запакували в упаковку розміром 1 м² і з’єднали його з електричною системою автомобіля.

Дивіться також: Гібрид від BMW – 530e отримає бездротову зарядку

Зараз дослідники допрацьовують матеріал. Вони планують почати тестувати акумулятор в електромобілях до 2020 року.

Підписатись

Хочете завжди першим дізнаватись останні автомобільні новини – Підпишіться!