В Mazda запатентували новий двигун з двома турбінами з електричним нагнітачем

Чи буде він достойним спадкоємцем RX-8?

Декілька років тому, Volvo представили свій чотирьохциліндровий двигун об’ємом 2 літри, який продукував 450 к.с. потужності з допомогою двох звичайних туронагнітачів та однієї електричної турбіни. Він так і не пішов у виробництво, але все ще являється дуже крутим концептом. Але базуючись на нещодавно опублікованих патентах, здається, що Mazda на півдорозі до розробки чогось схожого.

Дивіться також: Mazda запатентували новий роторний двигун

Патен, який був доданий цього тижня, зображує двигун, який оснащений двома турбонагнітачами та електричною турбіною. На підставі опису, схоже на те, що це схожий з концептом Volvo двигун. Електричний нагнітач створює тиск на ранній стадії, щоб уникнути турбоям, при цьому турбіни вступають в роботу вже пізніше забезпечуючи більше кінцевої потужності.

Але найцікавіше в даному двигуні це те, що він буде призначений для автомобіля з заднім приводом. Теоретично він може бути використаним в Miata, але він здається занадто складним і занадто потужним для Miata. Більше сенсу має викорисання двигуна в більш потужному спортивному автомобілі, який ще не оголошений, наприклад спадкоємець RX-8 без роторного двигуна. Також теоретично його можна використати його в позашляховику.

Дивіться також: Honda запатентувала трьохтактний двигун

Звичайно, це також ймовірно, що дана технологія може ніколи і не піти у виробництво. Незалежно від того, як Mazda закінчить роботу над даним двигуном, ми сподіваємося, що він стане таким же крутим як виглядає ідея двигуна з потрійним наддувом.

Підписатись

Хочете завжди першим дізнаватись останні автомобільні новини – Підпишіться!